Atlassian, Nyheter

Atlassian lanserer Service Collection – AI former fremtiden innen service management

Atlassian Service Collection

Atlassian samler nå sine mest kraftfulle verktøy for service management i én felles, AI-drevet løsning:Jira Service Management, Customer Service Management, Rovo og Assets.Fra og med 7. oktober 2025 gir Atlassian Service Collection organisasjoner muligheten til å levere raskere, mer helhetlig og forutsigbar service – for både kunder og ansatte.

Customer Service Management (CSM)

En helt ny app for kundestøtte som kobler sammen service- og forretningsteam.Med AI-drevne funksjoner forbedres kundeopplevelsen, og kundeinnsikt blir en naturlig del av produkt- og tjenesteutviklingen.

Rovo – AI i kjernen av servicearbeidet

Rovo automatiserer triagering, løsninger og innsiktsbygging – frigjør tid, øker kvaliteten og hjelper team med å løse saker raskere.

Assets – skaper mer verdi i deres system of work

Assets blir nå en plattformapp som styrker samarbeidet mellom forretning, utvikling og service.Ved å koble informasjon på tvers av organisasjonens arbeidsflyt kan team ta bedre beslutninger, handle raskere og skape større verdi sammen.

Stretch Addera & Communardo på plass i Barcelona

Vi er til stede under Atlassian Team’25, der Service Collection lanseres offisielt.Som Atlassian Platinum Solution Partner i Communardo-gruppen hjelper vi organisasjoner med å forstå hva lanseringen betyr for deres miljø – og hvordan de kan utnytte de nye AI-drevne mulighetene.

Vil du vite mer eller avtale et møte med vårt team? Ta kontakt

Del dette innlegget