Blogg

Hva betyr Happiness in Service Management for deg?

Happiness in Service Management

God flyt, godt samarbeid og fornøyde kunder

Spørsmålet ble besvart av besøkende på itSMF-konferansen i Oslo, personer som er ledere eller spesialister på ITSM.

God flyt, godt samarbeid og fornøyde kunder sto sentralt. Med god flyt mellom kunde og serviceteam, innad i serviceteamet og mellom for eksempel utviklings- og serviceteamet, blir det lettere å samarbeide og levere verdi og resultater. Bildet nedenfor visualiserer svarene fra spesialister som brenner for service management. Et bilde som gjør oss i Stretch Addera veldig glade.

En fornøyd kunde er en god kunde, en fornøyd kunde blir din ambassadør. Fornøyde kunder sprer merkevaren din som ringene på vannet. Ved å fokusere på kundesuksess og verdiskapende aktiviteter skapes flyt og fokus på de riktige verdistrømmene.

Jira Service Management leder i «Gartners magiske kvadrant» for ITSM-verktøy

Jira service management, nylig kåret til en leder innen ITSM-verktøy i Gartners magiske kvadrant, skiller seg ut fra andre ITSM-verktøy gjennom sin nære forbindelse til Jira Software og smidige team. Med en felles plattform trengs ingen integrasjon, det åpner seg en fantastisk flyt mellom teamene – dette betyr raskere service for kunden. Teamene dine kan jobbe fokusert og unngå kontekstbytter. En felles plattform, med koblinger til utviklingsverktøy, overvåkingssystemer m.m. gir teamene tilgang til det store bildet som hjelper dem med å levere gode resultater.

Stretch Addera anbefaler itSMF Norge, et sted for nettverksbygging, kunnskapsdeling og inspirasjon. Elin, Annicka, Kristin og Line vil også benytte anledningen til å takke for alle de gode samtalene, ideene og tankene som ble delt ved lykkehjulet vårt!

Del dette innlegget