Statuspage

Statuspage – ta hendelseshåndteringen til neste nivå

Ved hjelp av Statuspage når du enkelt ut til brukere og kunder med informasjon, for eksempel ved driftsforstyrrelser eller systemvedlikehold. Når du raskt viser at dere jobber med saken, skaper det tillit og reduserer belastningen på servicedesken.

Når det oppstår hendelser

Informer om driftsstans og planlagt vedlikehold

Ved hjelp av Statuspage kan du informere brukere og kunder om driftsstans og planlagt vedlikehold. Brukerne kan aktivere informasjonsvarsler via e-post eller SMS for å bli informert raskt om en pågående hendelse, og du kan dessuten koble til statusmeldinger i andre grensesnitt, slik at kundene alltid vet hva som skjer.

Statuspage overvåker ikke nettsider eller servere direkte, men du kan integrere overvåkingsverktøy i Statuspage eller bruke Atlassians API for å oppdatere nettsidene dine.

Hvorfor Statuspage?

  • Bygg tillit hos kundene dine
  • Reduser innkommende supportforespørsler i forbindelse med hendelser
  • Bygg og skaler en kommunikasjonsprosess for hendelser

Stretch Adderas Statuspage-spesialister hjelper deg i gang!

Kontakt oss under og kom i gang med Statuspage allerede i dag!