Atlassian Jira Service Management i løpet av én uke
Teamet vårt leverer på avstand, og du har den første kjørbare versjonen i løpet av få dager. Fysiske møter er ikke nødvendig, men vi møtes /../
Se hele tilbudetVil du håndtere alle innkommende saker på en enkel, strukturert og effektiv måte? Jira Service Management samler alt på ett sted og lar dere som team behandle innkommende saker på en enkel, strukturert og effektiv måte. Struktur, tjenestenivåavtaler og automatisering frigjør tid, slik at Service Management-agentene dine kan fokusere på kundeopplevelsen.
Bedriftens ansikt utad
Kundene dine får også tilgang til en kundeportal der de kan søke opp informasjon fra en kunnskapsbank, opprette saker via saksspesifikke skjemaer og følge opp pågående saker. Agentene dine lager veiledninger og artikler basert på gode svar i saker. Artiklene kan senere brukes til å svare neste kunde, og du får dermed en levende kunnskapsbank! Portalen er bedriftens ansikt utad, og bidrar til å opprettholde struktur og stabilitet over tid.
Akkurat nå
Teamet vårt leverer på avstand, og du har den første kjørbare versjonen i løpet av få dager. Fysiske møter er ikke nødvendig, men vi møtes /../
Se hele tilbudetMigrer til skyen for å dra nytte av ny funksjonalitet, skalerbarhet og en praktisk Atlassian-plattform som utvikler seg i takt med behovet ditt. Stretch Addera /../
Se hele tilbudetAtlassian Data Center-miljøet gir deg full kontroll over data, sikkerhet, skalerbarhet og tilpasningsevne. Teamet vårt hjelper deg å overføre Atlassian-serverapplikasjonene dine til datasenter. Hver migrering /../
Se hele tilbudetVi hjelper deg å komme i gang, forbedre eksisterende instans, migrere til Atlassian Cloud og bytte kundeserviceverktøy, lisensrådgivning eller serviceavtale for trygg administrasjon av Jira Service Management. Kontakt oss under og gi kundene dine en bedre opplevelse!