Jira Service Management

Jira Service Management – for dine DevOps- og ITSM-team

Vil du håndtere alle innkommende saker på en enkel, strukturert og effektiv måte? Jira Service Management samler alt på ett sted og lar dere som team behandle innkommende saker på en enkel, strukturert og effektiv måte. Struktur, tjenestenivåavtaler og automatisering frigjør tid, slik at Service Management-agentene dine kan fokusere på kundeopplevelsen.

Bedriftens ansikt utad

Kundeservice med Jira Service Management

Kundene dine får også tilgang til en kundeportal der de kan søke opp informasjon fra en kunnskapsbank, opprette saker via saksspesifikke skjemaer og følge opp pågående saker. Agentene dine lager veiledninger og artikler basert på gode svar i saker. Artiklene kan senere brukes til å svare neste kunde, og du får dermed en levende kunnskapsbank! Portalen er bedriftens ansikt utad, og bidrar til å opprettholde struktur og stabilitet over tid.

Funksjoner i Jira Service Management

  • Forenkle arbeidet ved å tydeliggjøre hvem som skal gjøre hva, og når, med køer.
  • Sørg for at saker behandles i tide ved hjelp av tjenestenivåavtaler.
  • Effektiviser arbeidet med automatisering og påminnelser.
  • Gi sluttbrukerne mulighet til å finne svar på spørsmålene sine selv, samt opprette og følge saker via kundeportalen.
  • Integrasjonen med Jira Software gjør det enkelt å sende saken til utviklings-backloggen, og Service Management-agenten får automatisk statusoppdateringer fra utviklingsoppgaven.
  • Integrasjoner med Opsgenie, Slack og Statuspage løfter prosessen for hendelseshåndtering til nye høyder.

Konsulenter som er sertifisert innen Jira Service Management, hjelper deg til neste nivå

Vi hjelper deg å komme i gang, forbedre eksisterende instans, migrere til Atlassian Cloud og bytte kundeserviceverktøy, lisensrådgivning eller serviceavtale for trygg administrasjon av Jira Service Management. Kontakt oss under og gi kundene dine en bedre opplevelse!