Blogg

Insight CMDB – kan Jira Software oppgraderes over versjon 8.14?

Jira Software + Jira Service Management gir alle team tilgang til Insight

I februar 2021 ble Atlassians frittstående app Insight for CMDB/asset-håndtering inkludert i Jira Service Management-lisensen. Brukere av Jira Software kan fortsatt bruke appen, som vi tidligere har forklart i bloggen «Vil Insight fungere for Jira Software?».

Nå slipper Atlassian en ny LTS-release, Jira Software 8.20, og hvis du ikke har installert Jira Service Management, kan du ikke oppgradere over versjon 8.14 og fortsette å bruke Insight som en frittstående app.

Det du kan gjøre for å ha støtte for CMDB/asset-håndtering i din Jira-instans fortsatt, er å legge til Jira Service Management i din Atlassian-portefølje. Da kan teamet ditt dra nytte av alle funksjoner som er inkludert i Jira Service Management, noe som gir en rekke fordeler:

Samarbeid på én felles plattform

Samle bedriftens utviklings- og administrasjonsteam på én åpen, stabil plattform for å skape mer åpenhet, synlighet og fleksibilitet til å samarbeide.

Innovasjon og rask verdilevering

Gi alle team i bedriften mulighet til å fungere som ett serviceteam – uten den kostnaden og kompleksiteten som er forbundet med tradisjonelle ITSM-verktøy.

Mulighet til å oppskalere tjenester

Mulighet til å utvide antall agenter, tilpasse køer, automatisere flyt og integrert støtte for endringsprosesser fører til at endringer kan implementeres sikkert og effektivt.

Jira Service Management behøver ikke ha samme antall brukere som bedriftens Jira Software-lisens; du kan starte med 50 agenter og gi hele Jira Software-brukerbasen tilgang til Insight.

Er du nysgjerrig på Jira Service Management eller hvordan du kan fortsette å bruke Insight i dine Jira Software-prosjekter? Kontakt oss, så hjelper vi deg med rådgivning og lisenser.

Del dette innlegget