Nyheter

ProForma er nå en del av Atlassian-porteføljen

ProForma er en app som forenkler service management

Atlassian har nylig kjøpt opp ThinkTilt, selskapet bak Marketplace-appen ProForma.

I det daglige arbeidet trenger vi ofte hjelp fra ulike avdelinger i organisasjonen. Det skal være lett å finne riktig team, uansett om det gjelder saker knyttet til nyansettelser, behov for gjennomgang av en kontrakt eller koordinering/bestilling av markedsaktiviteter. Behovet blir ekstra tydelig når vi arbeider på avstand – medarbeiderne kan ikke lenger løpe rundt på arbeidsplassen for å finne hjelp – de trenger støtte fra smarte digitale verktøy.

Ved å integrere ProForma med Jira Service Management forbedres kundeopplevelsen. Dynamiske skjemaer med smart validering i kundeportalen gjør det mye enklere å samle inn den relevante informasjonen raskt og sørge for at saken håndteres av riktig serviceteam.

Atlassian mot nye høyder innen Enterprise Service Management (ESM)

Aldri har kommunikasjon, koordinering og kundeservice på avstand vært viktigere enn nå. Oppkjøpet av ThinkTilt er helt i tråd med Atlassians tydelige investering i ITSM og ESM. Tidligere oppkjøp med fokus på ITSM omfatter blant annet Halp (chatops), Insight (Asset management) og Opsgenie (Alert management).

De nye funksjonene løfter Jira Service Management til et nytt nivå. Jira Service Management gir bedrifter oversikt og struktur over supportsaker, hendelser og øvrige saker for både eksternt marked og intern organisasjon. Struktur, tjenestenivåavtaler og automatisering frigjør tid til å fokusere på kundeopplevelsen. Jira Service Management-portalen er servicebedriftens vindu mot omverdenen. ProForma fås nå som Atlassian-app i Marketplace, og vi forteller gjerne mer om hvordan du kan ta i bruk blant annet dynamiske skjemaer i Jira.

Del dette innlegget