Opsgenie

Opsgenie – fremtidens hendelseshåndtering

Handle før kunden blir rammet.

Opsgenie er et Atlassian-verktøy som håndterer både systemvarsler og øvrige varsler, samt beredskapsplaner og eskaleringsprosedyrer. Opsgenie brukes av DevOps-team for å løse hendelser raskt og opprettholde høy kundetilfredshet.

Fremtidens hendelseshåndtering

Opsgenie håndterer hendelser fra start til mål

Opsgenie blir en integrert del av verktøyene som teamene dine bruker i det daglige arbeidet, for eksempel Jira Service Management, telefon og chatintegrasjon. Det finnes over 200 integrasjoner for overvåkingsverktøyene dine, noe som gjør det enkelt å koble sammen varsler og sørge for at de håndteres av riktig team. Varslene kan generere telefonsamtale, SMS, appvarsel og e-post basert på hendelsens prioritet.

Opsgenie håndterer hendelsen fra start til mål, og sørger for at saker innrapporteres, eskaleres og behandles i samsvar med ønskede rutiner. Teamet jobber hele tiden med forbedringer, og postmortems i Confluence gir ofte nye aktiviteter i Jira-backloggen. Under en pågående hendelse er Opsgenie sammen med Statuspage et effektivt verktøy for å tydeliggjøre og informere kunden om at hendelsen håndteres.

Stretch Adderas Opsgenie-spesialister hjelper deg i gang!

Teamet vårt hjelper deg å komme i gang med Opsgenie. Vi kan begynne med et proof of concept og veilede deg til en optimalisert ITSM-løsning med Opsgenie og Jira Service Management. Vi gir veiledning om valg av Opsgenie-plan og hvilke lisenser du trenger.

Kontakt oss under og kom i gang med Opsgenie allerede i dag!